Daftar Big Blue Driver Online

Daftar Big Blue Driver - BigBlue merupakan aplikasi untuk teksi sebelum ini tetapi telah menerima pendaftaran pemandu Big Blue untuk kerete biasa - kereta persendirian. Big Blue merupakan salah satu lagi saingan kepada ehailing lain di Malaysia. Big Blue telah berpengalaman sebelum ini untuk mengendali teksi Big Blue.


big blue driver registration


Dengan proses daftar Big Blue yang mudah, Bigblue ehailing tidak boleh di pandang ringan oleh ehailing lain. Dengan sokongan padu dari pemandu-pemandu teksi Big Blue, adakah Big Blue mampu menempatkan diri ke dalam ranking ehailing di mana di kalai banyak ehailing telah gulung tikar kerana psv.

Daftar Big Blue Driver


Macam mana nak daftar Big Blue? Senang sahaja. Untuk daftar Big Blue, kena kena sediakan dokumen yang diperlukan dan daftar melalui aplikasi Big Blue sahaja.

Selepas daftar, anda kena top up rm60 untuk di jadikan wallet aplikasi Big Blue dan  untuk mengaktifkan permohonan driver Big Blue.

Anda boleh semak proses daftar Big Blue dalam post sebelum ini. Di harap Big Blue dapat bersaing dan memeriahkan lagi industri ehailing di Malaysia.

Ulasan