Daftar Big Blue Online Lulus Cepat 1 Jam

Daftar Big Blue Online Lulus Cepat 1 Jam sangat membantu driver yang hendak buat Big Blue menggunakan kereta biasa. Oh ya, sebelum ini aplikasi Big Blue hanya di buka kepada teksi biru Innova sahaja tetapi mulai sekarang, app Big Blue juga boleh di gunakan oleh pemilik kerete persendirian seperti axia, bezza, myvi dan lain-lain untuk menjana pendapatan sebagai pemandu Big Blue.

Walaupun Big Blue masih di kira baru tetapi ping atau job Big Blue sudah ada terutamanya di bandar-bandar besar seperti Petaling Jaya, ping tidak mengecewakan. Jika di bandingkan dengan ehailing no. 1 negara, Big Blue masih kekurangan ping buat masa ni.


register app big blue


Daftar Big Blue Online Lulus 1 Jam


Jadi bagaimana mahu daftar pemandu Big Blue? Mudah sahaja, anda boleh ikuti langkah di dalam post daftar Big Blue lulus 1 jam. Dalam post ini juga diterangkan  info-info untuk pendaftaran pemandu Big Blue dengan lebih jelas seperti syarat kereta Big Blue, dokumen daftar Big Blue dan juga syarat untuk daftar Big Blue. Anda boleh semak link register Big Blue  driver tadi.

Setelah anda daftar melalui app Big Blue di dalam post sebelum ini, akaun BigBlue anda terus aktif. Anda boleh terus login. Untuk menerima job pertama, anda hendaklah top up wallet Big Blue dulu seperti ehailing yang lain juga.

Jadi, sementara proses pendaftaran masih mudah, eloklah anda daftar Big Blue segera. Kalau tiada PSV, boleh buat kemudian tetapi anda sudah boleh mula buat duit dengan Big Blue.

Ulasan