Daftar Big Blue Driver Online

Daftar Big Blue Driver Online ni mudah sahaja. proses daftar pun tak lama, dalam 24 jam boleh aktif. Mana nak cari app seperti Big Blue ni yang cepat aktif, sungguh susah nak jumpa masa sekarang ni.

big blue register


Big Blue registration sedang giat di jalan. Driver big blue akan dapat Q di airport klia klia2 dan klcc sedikit masa lagi. Untung sangat tu dapat job airport. Pasti dapat sebab ada Q, adil untuk semua driver big blue.

Daftar Big Blue Driver Online


Kenapa perlu daftar big blue? Big blue ni ada banyak kelebihan untuk driver. Fare big blue memang sesuai dengan driver, takde murah sangat, kesian kat driver penat lelah. Harga sangat memuaskan hari driver big blue.

Lagi satu, big blue ni kan dah lama kat pasaran, iya yang teksi big blue tu guna app big blue yang sama dengan big blue untuk kereta persendirian ni. Maknanya kereta big blue sudah ada pasaran dengan rider-rider lama big blue. Untung tu kan sebab rider dah ada berbanding app ehailing baru lain.


Jadi, daftar pemandu big blue berbaloi sebab fare pentingkan driver, job sedia ada dan boleh q airport klia kli2 dan klcc.

[+] Group Facebook Big Blue Driver Community Malaysia (klik sini )
[+] Group Whatsapp Big Blue Driver (klik sini)

Untuk menerima tip pemandu Big Blue, sila like page Big Blue Malaysia
[+] Tip Big Blue Malaysia (klik sini)

Ulasan